torsdag 5 november 2009

WOHOWWWWWWW!

Hej, välkommen till min allmänna ridblogg!
NI ÄR VÄLKOMMNA ATT LÄSA OCH KOMENTERA!Bilden är på mig & Dudde! (Ridgehill's Dudley)
Här är min allmäna(stavning?!?!) ridblogg och den kommer jag skriva i varje dag när någon rids osv! Det var så jobbit att ha blogg för varenda häst så därför är dom borttagna!.
Jag hann inte skirva varje dag osv, men nu har jag bara en blogg där jag ska skriva om någons red. Det är lättare att gå tillbax och kollla om någon blir skadad vad man har gjort och sånt. så nu ska jag försöka hålla den här uppdaterad :) KramkramJW

2 kommentarer:

  1. Helt super gumman!!!! Nu blir det mindre stressigt för dig att hinna skriva och uppdatera när du bara har 1 blogg och inte 5 st.

    SvaraRadera
  2. Hej Jennifer!!!
    Jag kan INGENTING om hästar men jag läser ändå :-) Och fascineras (som värsta gamla tanten) över att MIN Jennifer som låg på min mage, som satt i min diskho, som busade med min bebis och som dansade till barnmusik med sin blöjbak är så himla stor nu!!! Lik dig är du, lika söt och fin som då!!!

    Andreas som du busade med är 13 så jag inser ju att även du är rätt stor :) Men ändå!

    Det vore så skoj att träffas igen!!!

    Kram
    /ÅSA från Storgatan 107!

    SvaraRadera