onsdag 25 november 2009

Forslunda???????

Inatt någon gång gick strömmen vilket betyder att min klocka startar om sig... så den ringde inte, men som tur var väckte mamma mig till skolan. Tyvärr hade ja som vanligt svårt att kliva upp iaf. SEnare påkvällen hann jag inte rida ikv för vi for till John Bauer gymnasiumet och kollade vad dom kunde erbjuda där.. Dom hade väldigt bra där, med idrottspsykologi men för det första; dom hade ingen ridning och för den andra så skulle dom kunna fixa till det på något sätt sa dom men de skulle i sånnafall bara bli 3tim och då hinner jag ju knappt göra iordning hästen osv. Satt därför har jag iaf beslutat att den linjen inte var så intressant iaf.
Just nu när jag håller på att kolla på gymnasium så tycker jag det är prio 1 just nu. Hästen finns ju kvar några år men gymnasium måste jag ha bestämt mig vilket om 2måndader. Jag söker något där man kan lägga till lite häst i.. min fundering är Forslunda! Ska dit på öppet hus om någon vecka eller 2. Annars så vill jag gärna att ni komenterar om ni har något tips till mig?????
kramkramJW

1 kommentar:

  1. Forslunda har jag också funderat på!
    Men jag ska nog dra till ngt annat ställe i sverige, då jag väldigt gärna vill flytta hemifrån B)
    Men serri, börja på forslunda, det verkar ändå bra där :D

    SvaraRadera