fredag 27 november 2009

Dressyrträning för Pia!

Idag klev ja upp, gjorde mig ordning och for till skolan och hade med mig min chips påse, åh! vi hade as chill i skolan!!! För vi hade ju filmdagen idag så vi såg film både före och efter lunch. As chill, fast filmerna handlade om världskrigen men jag tyckte ändå dom var bra.
Sedan när jag kom hem var det bara att ta in lissan och göra iordning för dressyrträning..men hon hade ett ORDENTLIGT svullet bakben så jag fick ta Animo istället. Klockan 18 hade jag dressyrträning för pia, vi tränade på att öka och minska traven faktiskt i stora drag. Animo hade spagettiben efteråt kan jag lova! Han gick otroligt fint idag iaf och bilden är ifrån dressyrträningen. Lissan tog vi sedan en titt på inne i stallet och hon får vila inne nu tills svullnaden gått ner.. KramkramJW

____________________________________________________________
mooooooos sa: JAG LÅG OCKSÅ OCH KOLLADE SKOLKATALOGEN! HAHAHA :D
Svar: Hihihihi, vi är busiga moa!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar