fredag 4 december 2009

Fredagsmys, Tjolahopp!!

- Dudde&Ja, Sommar 09- eftersom att inlägget handlar rätt mycket om Dudde! :)
hejjj å hååå! Det är inte alltid det lättaste att ha en blogg, att hinna skriva och framför allt att komma ihåg ad man har gjort underdagen! Hahaha, tänk att man kan ha så kort minnne.
Iaf så har jag inte skrivit sedan i söndag av den anledningenatt jag har prioriterat 1 matte prov och skolarbete som inte är klart och inlämmnat istället för att sitta vid datorn.. Men nu ska jag iaf försöka komma igång igen. Ikväll är det hopppträning på hippo med stöcke gänget! Dudde ska få hänga med idag bara mest för att träna vara i ridhus + att transporteras dit! Eftersom att han inte varit helt igång när han kom även om han är det nu så vill jag först börja ta igenom problemen i dressyren eftersom att jag vet hur han är! --> OSÄKER. Så ska jag jobba upp den biten först. Han har ju så enormt fina språng i hoppningen!!!!
___________________________________________________________________

Lissan: Promenad
Mazing: VILA (eftersom att Linna har träning på klubben med ridskolan)
Animo: Hoppträning på Hippo
Dudde: Träna skritt,trav och galopp i ridhuset på hippo!
Ulla: VILA/skritt tur (även om hon är mycket mycket bättre vill jag inte mer än skritta med henne) ___________________________________________________________________


Dudde och Animo ska få följa med och träna lite, bäst att jag går ut och tar in dom nu! Vi hörs på måndag för nu hela helgen ska jag vara hos pappa! Jag fortsätter skrivningen på måndag. Då får ni bilder från helgen också. KramkramJW

1 kommentar: