lördag 5 december 2009

sEbAsTiAn- sötaste lillebror'n! [ Fre-Lör ]

Texas är busig och leker!
Dudde och Mazing med Reflextäckena på! Så sötaaaa! Det underbara reflex täcket från Horze!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alihopa! :) Nu har jag kommit hem från pappa och vi har gjort så mkt kul! :) Det var ju ett tag sedan jag såg sebbe (brorn min) och han vart jätte glad! :)
Jag har lagt ganska mycket bilder i inlägget nu men det är för att det är från i fredags till lördag!! :) Jag har varit med sebbe, gått runt i byn och sålt colaburkar till klassresan, var hos hästarna, spelat xbox, gjort snögubbe, pluggat musik och typ smsat med mobilen 24 7 :) En trevlig helg hos pappa var det!! I fredags kväll så var det Stöcketräning på hippo som jag tränade med Animo och Dudde, Animo hoppade SUPER! Hoppade ett enkelhinder 120!!! :) Efter träningen lastade jag båda hästarna och sedan hämtade pappa mig och vi åkte hem till Rödånäs och jag käkade lite snabb middag sen såg jag på tv och sedan höll ja på åh somna i soffan så jag gick och la mig och sov i sängen! Skönt varee!!! :)Idag, Lördag, har jag och Linna varit ute nyss och skrittat med Dudde och Mazing en lång sväng och vi testade för första gången att rida i reflex täckena och dom var TOPPEN BRA! Det var det bästa ridtäcket jag någonsinn ridit i! :) och bra syndes vi också, det märkte man på bilarna som stannade så tvärt när dom såg oss! :) SUPER BRA!!!! Har lagt in bilder på dom också! :)
Vi tog en allmän typ Allruond-dag-i-stallet dag :) Typ då man tvättar och smörjer igenom allting! Det var rätt mysigt och skönt att få det gjort! Sen har vi packat inför tävling, lindat benen inför natten,hämtat hö, lyssnat på musik medans, och gjort illa knät (HAHA klantiga jag). Vi var jäkligt trötta efter allt jobb och skrattande i stallet så då for Linna hem och duschade och åt middag sedan kom hon tillbaka och sov över här. Det blev mycket skämtade och skrattade stallet så vi var ganska trötta när vi skulle lägga oss! :) kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar