onsdag 16 december 2009

Onsdag, Pappis!!!

ALLA hästar fick vila idag för att ikv var jag hos pappa, åkte in till stan och städade på mammas jobb sedan gick jag ner till max och vi käkade hamburgare, jag pappa och sebbe. Sedan for vi och kollade på pappas målarförård där han ska ha sina måla saker. Dom håller på att bygga det så det var inte helt klart men såg ut att bli fint ut. Sedan for vi till sebbes innebandy träning och jag höll bara på att skratta ihjäl mig (det var ju olika storlekar på barnen men alla var samma ålder tror ja..) Mille var ändå sötast!!! Mille hade en grönvit tröja som var dubbelt så stor som han själv typ :) HAHAHAHA liten som en bröd smula var han och tröjan var stor som en björn! Haha, dom var jäkligt duktiga för att vara så små och jag blev nästan lite sugen på att börja spela innebandy men det har jag varit ända sedan vi hade innebandy tunering i skolan, förjävla roligt! men det skulle nog bli rätt jobbigt att både ha hästarna och isf innebandyn. Men kul skulle det säkert vara! :) Iaf så laddar ja upp en 1 film från träningen! :) hejdå nu ska ja mysa framför tv me sebbe och texas! :) kramkramJW

1 kommentar:

  1. hahahah jenkoooo jag vet att du är lite smyg taggad på den minsta killen ;)

    SvaraRadera