lördag 16 januari 2010

Daniel Svensson träningar 1

Idag var det träning, jag steg upp typ vid 7,30-8 tiden, åt frukost och sedan gick jag direkt ut till stallet och började ge hästarna mat och började mocka och ta på transportskydd. Kl 9 var Linna här och hjälpte till. Mycket skönt med hjälp! TACK! Vi lastade båda ponnysarna,Animo&Lissan, och sedan for vi mot. Träningen tog upp hela dagen men det var rätt skönt att komma hem och bara käka,plugga och sedan knoppa isäng. Bilder kommer på 130hoppet då jag fått dom från Challe,Charlotta wendel och Linna! :)
________________________
Ulla: VILA
Dudde: VILA
Animo: Hoppträning, DEt gick så enormt bra! I början värmde vi upp genom att trava utan stigbyglar och flutta hästarna. Ganska lik Busters träning fast inte riktigt. Sen började vi små hoppa lite linjer. Både böjda och raka och diagonala. Det var rätt så simpelt men 1 linje tyckte jag var ganska klurig. Den var: Hinder,högersväng,hinder,vänstersväng. För då var man tvungen att vara ganska snabb!! För det var över hindret i mitten som man gjorde sig bredd för en vänstersväng. I slutet av träningen körde vi som en linje med 3 täcken på en raklinje och då höjde Daniel upp sista var efter man hoppade och var fefri. Jag och Animo hoppade 130cm!!
http://www.youtube.com/watch?v=NXiY__Zttnw&NR=1 <--- Film på jag och Animo,130cm
Lissan: Hoppträning, Pernilla red Lissan och hon var rätt stressad. Men faktiskt så gick bättre mot slutet!
Mazing: VILA
kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar