söndag 17 januari 2010

Daniel Svensson träningar 2

Idag var det dag 2 för träningarna för Danie Svensson. Hela helgen har gått riktigt riktigt bra för mig och Animo!! Idag var allting schemalagt 1 timme tidigare. Linna sov här så hjälpen fanns redan på morgonen, TOPPEN! :)

_____________________
Ulla: VILA
Dudde: VILA
Animo: Idag började träningen med att vi hopade fram några gånger på ett räcke som efter ett tag blev till en oxer. Sedan började vi direkt på banan på en enkel höjd(90cm,LB för Animo) och man fick hoppa banan 1gång. Sen höjde vi upp til den höjden man vill tävla på (jag valde 1m-110cm,LA-MSV B för Animo) Det gick suveränt!! Jag är enormt nöjd! Det kändes att Animo var betydligt tröttare idag och han ville dra ner huvet lite mer än vanligt! Hoppade runt me 4eller om det var felri. Kom rakt inte ihåg nu, är så himmla trött!!
Lissan: Pernilla tränade Lissan idag igen och nu var Lissan inte alls lika stressad men fortfarande så var hon bekymrad över sporrarna. Jag är väldigt pepp på att verkligen lägga ner jobb nu innan februari tävlingen! Jag ska banne mig vara felfri på Hippo OCH tänka positivt! :)
TACK FÖR ALL HJÄLP PERNILLA, DU ÄR GULD VÄRLD!!
Mazing: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar