onsdag 20 januari 2010

KOMENTARER!

Måste säga att jag är dålig på att svara på komentarer. Förlåt förlåt!! Men nu ska det bättras!

Åsa:
Vad lycklig du ska vara då som får en så himla bra sommarryttare till Dudde :)
Kram ÅSA
Svar: Ja, vi får se hur det blir! Det är ju lite krångel när man bor en bit bort! :)


Cicci:
Hej! Nu var ju jag tvungen att titta in här! Vilken fin blogg du har! Och jättefina ponnysar!:-) /Mvh Cicci, Http://skogen.dinstudio.se
Svar: Åhhh!! Tack! Jag försöker hålla den aktiv men jag har rätt så mkt skol jobb+alla hästarna men jag jobbar på det!! :) Tack för att du tittade in hos mig! :) //Jennifer


Linna:
Jävla Häst ;] ahahaha!!! Det var bäst för henne att hon lyssna
bra där på slutet ;)
Svar: JODU!! ;p Kan jag lova att det var! Annars hade lilla mazing fått spö!

1 kommentar:

  1. haha ;] Men det gick iallafall jättebra igår när jag red på banan!!! Jag gjorde mycket halter från galopp och så gjorde jag lite galoppombyten! DET tyckte lillMazing va skitjobbigt men vi fick till det på slutet =)

    SvaraRadera