tisdag 26 januari 2010

Moa var här idag!

Idag i skolan kom jag på att jag snart har gått ut nian och börjar bli gammal... :( tappade så sjukt lusten att snart gå ut 9:an!! åh, på forslunda finns ingen soffa och tv??? hur ska jag då klara mig??!?!?!? åh... :( llängtar inte..fast på ett väldigt bra sätt längtar jag och det är att ja få ha mob på rummet! JIPPIE. Idag kom moa och red Animo vi hade väldigt roligt! Annars har det inte hänt så jätte myket today,lite plugg på engelskan & tyskan har jag också hunnit med!
_________________
Ulla: VILA
Dudde: Han fick vila idag, hade tänk skirtta honom men har engelska att plugga så han fick skrita sig själv i hagen.
Animo: Moa red Animo idag och galopperade runt hela dalsjö. Det gick jätte bra :) Vi red i samma tempo hela rundan förutom den branta nerförsbacken som vi skrittade nerför.
Lissan: Jag hängde med Moa och galopperade runt hela dalsjö. Lissan var så jäkla lugn! Bettet(Nova bett) passade Lissan ENORMT bra! Hon är inte alls stuttsig,tjurig,vild, osv. Nu är hon mycket lugnare. Jätte duktig polle!! :)
Mazing: VILA
Nästa tävling: Nästa helg då ska jag hoppa LB-LA med Animo o Lissan på klubbhopp i vännäs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar