måndag 25 januari 2010

!yrsserD...Dressyr!

Skolan gick bra idag, vi hade ju kort dag och det var väldigt skönt!! Efter skolan blir det direkt dressyrträningen sen plugga en stund, sen tv lr dator sen lyssna på mp3 och sova.
______________
Ulla: VILA
Dudde: Red Dudde idag, red 4varv runt byn för att han skulle få träna ryggen och sedan travade jag varje gång jag hade kommit uppför backen. Sen bar det av hemmåt. Tog ingen galopp alls idag. Bara skritt och trav.
Animo: Animo fick sig också ett pass idag! :) Han tog jag bort mot dalsjö och red där runt. Det behövde han verkligen. Skrittade och travade och han var inte svettig eller slut efter rudan men lite spagetti ben tror jag ändå att han hade. puss gubben!
Lissan: Idag hade jag dressyrträning med Lissan. Hon gick faktiskt sjukt,enormt,SUPER jätte bra!!!!! Inge stressad alls lugn från första stunden till sista. Nu känner jag verkligen att jag vill tävla LA! Jag känner verkligen att nu är jag super sugen på att lägga all tid på att försöka få till henne nu när hon går så enormt bra. Bettet (Nova bett) som jag nu använder mig av på henne, det har gjort ENORMT STOR SKILLNAD! Igår var det ju Bustershoppträning och även efter den träningen var hon inge stressad alls, helt jävla super! :)
Dessutom hoppas jag att Buster kommer på hippo och hjälper mig! :) Jag ska påminna honom innan tävlingen för det ville han,då kommer han.
Mazing: VILA, linna har ju gjort illa sig. Jag kmr hoppa in ibland och rida Mazing då jag får tid över.

KramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar