tisdag 5 januari 2010

Mysigt värre!!

En gammal bild...eftersom inte flaggstången fanns, men vi har inte tagit någon bild i årpå hur det ser ut nu med jiloynt! Så jag tog en old pictuere. Hoppas ni överlever! ,altså ni som läser/följer min blogg.
Idag tog jag och red Lissan barbacka och Mamma red Animo. Vi red ner till våran åkrar där vi pulsade runt i snön....runt,runt,runt.Jag satte inte på några skydd eftersom at vi pulsade, då skulle dom bara frysa och bli stenhård,tappa skydden eller också skulle dom gå sönder.

Animo fick kämpa lite mer än vad Lissan gjorde för Lissan är större ponny än Animo så snön gick inte lite långt ner som den gick på honom. Efter det gick vi in och jag lagade Makaroner och Kötbullar. Mums vad gott det är! Sitter precis och äter nu. Imorgon kommerÅsa hit och hälsar på! Guuuuuuud så trevigt det ska bli! KramkramJW

KOMENTERA MERA!!!!! :)

1 kommentar:

  1. Tack för senast!!!! Vilken underbart god kaka och vilken trevlig kväll!!!

    Vill du så står inbjudan kvar - kom ner till Stockholm några dagar och var hos oss!

    Sen ses vi i sommar, jag på Dudde :)

    Kram
    ÅSA

    SvaraRadera