måndag 4 januari 2010

Kaaaallt!!!!....med 4st A:n!



Idag åkte mamma till jobbet så jag vart ensam en liten stund innan Moa kom hit. Hon är underbar! :) Så sjukt fin person, jätte roligt och kan prata med dig om hur mycket som helst!! Snacket tar nästan aldrig slut HIHI.


Moa tog Animo och Jag red Lissan och sedan red vi Dalsjö rundan, fast vi red inte runt hela för det var -19c + att det blåste jätte mycket. Då blir det lätt väldigt kallt. DEt tyckte hästarna också, lissan darrade medans hon arbetade!! När hon fryser..DÅ är det kallt! Stackars liten... nej STOR menade jag!! ehm..ja..STOR..*HOST* Hon är stor jämfört me lilla´Animo! :)

Vi hade roligt på turen förutom att vi frös ihjäl. Moa frös mer äön mig så när vi komtillbaka till stallet fick Moa ta av sig vantar,skro osv för att värma sig medans jag bara garvade åt så rolig hon såg ut (A) kramkramJW

1 kommentar:

  1. ahw , dsmmmm du är underbaar! :)
    Hahahah det ägde, utom atte var sviiiinkallt. :]

    SvaraRadera