måndag 1 februari 2010

Early day,monday!

Idag fick jag tidig dag som vanligt, har ju det på måndagar nu för tiden! Skolan är så himmla roligt just nu,att jävlas med Albin och Nils hahaha! :) och i bussen påväg till skolan med liljapojkarna. Åh, kommer sakna det så jävlust mycket... jag skulle kunna göra fan vad som helst för att få gå om ett år..seriöst! Jaja, livet blir väl inte bättre än vad man gör det till..
Kom hem och tog en snabblunch innan maja kom. När hon hade farit tog det kanske 2timmar sen kom nästa medryttare. Jessica som skulle rida Dudde. Efter att hon hade farit så gick ja in och och nu sitter jag här och skriver. Ska alldeles efter att ja skrivit klartgå och ta mig en fil talrik sedan kanske prata lite med Ludde i tel :) Sen ska jag nog sova. Godnatt!!
____________________
Ulla: Ulla reds av Maja som var här och provade Ulla om hon skulle bli medryttare. Ganska bra! Ulla tyckte det var mycket kul att få komma ut och få pulsa lite i snön,ta ngn galopp och ngn trav sedan så red vi hemmåt och in i stallet innan hon sedan åkte hem och jag gick in och åt en filtalrik.
Dudde: Jessica red Dudde som sagt och vi tog rundan runt dalsjö och galopperade allt förutom en liten bit där det inte finns något lyse. Där går det ändå ganska brant neråt så det gör inget att det inte finns lyse eftersom att man ändå inte kan trava eller galoppera där! Tycker hon red Dudde jätte bra!
Animo: Jag red Animo runt dalsjö rundan, han kändes otroligt pigg och glad som vanligt faktiskt! Jag tror att tävlingen till helgen kommer bli enormt rolig och intressant.
Lissan: Jag red Lissan idag och verkligen jobbade henne. Vi pulsade lite i snön på ridbanan sedan tog vi rundan runt byn jag och en ny medryttare. 2 varv runt byn som sagt. Det var egentligen tänk att visa rundan runt berget men den skull alldeles för lång tid och både jag och lissan frös rätt så mycket (-27.6 grader var det).
Mazing: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar