tisdag 2 februari 2010

tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisdag.

Idag kom Linna & Moa hit och Moa hade med sig en kompis, Anna. Hon skulle få testa rida Dudde och jag tycker det gick bra! Förutom att vi red ut runt dalsjö med hela gänget (dom jag räknade upp) så har det inte hänt något ikv! Lika tyst,stilla och tråkigt som vanligt faktiskt(a).
__________________

Ulla: VILA
Dudde: Anna red Dudde och jag tycker hon red honom jätte bra. Syndes att hon var gaska rutinera
Animo: Moa red Animo men fick tyvärr efter mindre en halva vägen vända för att hon mådde illa. Så Jag,Linna och Anna fortsatte medans Moa red hemmåt. När vi sedan kom tillbaka väntade Moa i stallet. Hon hade inte dött, sikken tur!!!! :)
Lissan: Jag red Lissan och hon var jättepigg idag men fortfarande så gillar hon det nya bettet och hon går mycket mycke bättre på det (rakt nova bett), än det förra vanliga bettet (
Mazing: Linnas ben är ganska bra nu. Hon känner av det ibland säger hon men idag tror jag inte hon kände av något. Mazing var ganska pigg ch tyckte det var skit kul att få komma ut på en ridtur! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar