fredag 5 februari 2010

Stöcketräning på hippologum!


Ikväll var det stöcketräning påp hippo och det gick jätte jätte bra!! Både Animo och Lissan skötte sig super fint. Det gick rätt så bra för alla andra oxå, stöcke har ju köpt bea!! Det var så roligt att se henne.

____________________

Ulla: VILA

Dudde:

Animo: Lillagubben min gick jätte bra!

Lissan: Lissan var verkligen jätte lugn, hon passar jätte bra på bettet i munnen för hon blir inte alls lika stuttsig,sur osv. Nu har hon dessutom var super dom senaste träningarna/ridturerna och på tävlingen var hon ju SJUKT lugn! Sussi tkr jag ska ha sporrar, jag vet att jag måste helt enkelt vänja Lisan vid det men det känns så otroligt tugnt att ta på dom nu när det går så här bra! För jag vet att när jag tar på sporrarna kmr lissan bli jätte pigg och det kmr blir lite stuttsningar osv. nej, jag måste ta tag i det. Men jag håller faktiskt med Sussi för ibland är det som att jag tappa hela drivningen i henne mot hindret eller i ngn sväng och då är det bra om man har sporrarna där och verkligen kan komma åt henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar