måndag 8 februari 2010

Studiedag!

Idag hade jag ledigt från skolan, jätte najs faktiskt. Imorgon har vi Nationella prov i SV :(, fast lite spännande ska det faktiskt bli!!! Jag e lite taggad ändå. Idag iaf så red jag mest hästar hela dagen tsm med Linna. Vi gick sen in och åt vi 2-3 och sen åkte hon hem och jag började med bloggandet!! Jaaaa, här sitter man och ser inte klock ut i håret för jag har inte plattat det ngn gång under helgen så jag lär få kämpa imorgon!!! hahaha det äre fan värt det! :D Jag har ju faktiskt stigit upp varenda morgon i tid. Så de så mamma!! ;) kramkramJW
___________________
Ulla: Pulsade i Snön idag tillsammans med Mazing, Ulla tyckte det var jätte jobbigt! Men duktigvar hon! :)
Dudde: Red han på ridbanan idag. Red inte så jätte hårt. Men jag tog ingenom lite ställningar, flyttade baken, hoppade några gånger över 2 hinder som blev en stutts sen travade jag av honom.
Animo & Lissan: Linna fick skritta på Lissan och ha Animo i löplina på ridbanan. Dom skrittade bara runt,runt,runt på lösa tyglar medans jag red Dudde. Animo&Lissan har ju gått en heldel så dom behövde få slappna av lite!
Mazing: Hon fick hänga med bakom Ulla och pulsa i snön. Fast idag inte på löplina utan Linna var här och red henne! :) Dom båda tyckte det var riktigt jobbigt, tom Linna fick ont i jumskarna (stavning?!?!?) och hon sa att imorgon kommer hon ha en jävla träningsverk! Men sånt är bra. jag minns i början då jag började rida..Då hade man ju ont i magen varje dagtyp eftersom att man tränar magen otroligt mycket när man rider. Men sen fick man magrutor så det lönar sig :D
BILDER FRÅN IDAG, titta och njut!
Animos nya stalltäcke, köpt av Rebecka Säfvenberg!
"Ja låg åh sov idag, sen kom matte fram och myste med mig..de va såååååå mysigt!! //Lissan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar