onsdag 31 mars 2010

DÅLIGT UPPDATERING AB!

Hej, nu har jag väldigt mycket att skriva om eftersom att jag har rent utav strunat lite i bloggen. Har haft tävling förra helgen och var helt slut när jag kom hem kl halv 1 på natten. Då orkade jag verkligen inte änga någon tid åt bloggen. Måndag och tisdag gick så fort att jag bara inte hann med! Alldeles för mycket att göra. Idag pluggade jag och fick inte sitta vid datorn. Men nu är jag igång igen. Hade tänkt berätta lite kort hur läget ligger till för dom som läser denna blogg.
Har ju inte berättat om sundsvalls ritterna än heller! Det gick faktiskt riktigt bra för både mig och julia. Det var ju första gången Julia tävlade Animo och han testade henne lite grann men dom fick underbart fina språng! Animo var super fin i sina små mössor och schabrak jag lånat av Julia! Tog tyvärr inget kort på dom sötnosarna tillsammans.
______________________
Animo: Fortsätter att tränas och tävlas, dock har jag vuxit ur honom så att jag försöker leta någon som kan tävla Animo åt mig. Han kommer att säljas till sommaren.
Dudde: - Han fortsätter jag att hålla igång att träna och ska börja komma igång med tävlandet också. Han har blivit så fin och duktig sedan han kom! Underbar kille att jobba med, han kommer tyvärr också att säljas till sommaren p.g.a att jag börjar 1:a gymnasiet och han är rätt så liten i kroppen även om han är en maxad c, så jag håller på att växa ur Dudde.
Egentligen är skillnaden mellan Animo och Dudde inte så stor. Bara att Dudde är lite större än Animo.
Ulla: Hon är ju mamma nu igen för 4:e gången. Så i sommar kommer en till häst till gården. Planen med Ulla är väl att jag bara ska få lära rida in mig på stor häst mer och mer. Kanske ställer upp i någon liten tävling någon gång också för Ullas skull! :)
Lissan: vila, vi går med henne varje dag så får vi se. Vet inte ritktigt vad det är hon har men dom beskrev det som "Muskelinflamation" i bakbensmusklerna typ??
Mazing: Linna fortsätter att rida henne men jag kommer att hjälpa henne att rida Mazing imellanåt för hon har tappat fruktansvärt mycket muskler! Men Linna har lärt sig otroligt mycket av henne. Så snart Mazing fått tillbaka lite muskler så tycker jag dom ska få börja tävla lite smått.


Här kmr 2 bilder på mig då jag hoppar Kishan. Tack Petra,Anna och Julia för att jag fick låna honom, han är helt otroligt sjukt underbar!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar