torsdag 1 april 2010

GLAD PÅSK ALLA LÄSARE!...och alla andra förståss!

Hejsanhoppsan, Hade ingen bild från idag så det här inlägget får bli jäkligt tråkigt eller iallafall tråkigare än vanligt! eller jo jag hittade några bilder faktiskt. 1 bild är från idag och det är Påskägget för det var det ägget jag fick idag! :) Super goda godisar! Tack morsan.
Eftersom att mamma red Mazing idag så letade jag upp en gammal bild på när mamma rider Mazing på en Mamma&pappa-hoppträning för Carro för nått år sedan! :) Idag var det som vanligt lite ridning, lite lattjo vid datorn och massor med sms och 1 samtal med johannes!! >
___________________
Ulla: Medryttare red.
Dudde: Dressyrträning, gick finnemang! tog med mig inspänningstyglarna idag eftersom att Pia råd frågade mig om jag brukade använda det på honom. Vilket jag gör. Nästan jämt/alltid har jag det på honom när jag rider hemma. Han gick super fint idag på träningen! Jag är så stolt över lilla grabben för han lär sig så otroligt fort. Han var så lugn och otroligt fokuserad idag! Härligt att se vännen min.
Animo: Jobbade med styrka idag i ungefär 30min. Sedan tog jag en avskrittningstur runt byn. För att han skulle få slappna av riktigt ordentligt.
Mazing: Mamma red mazing på ridbanan idag för att hon blev så himmla ridsugen! Jag vet inte riktigt vad hon försökte jobba med riktgit men på ridbanan var hon med mig iaf. 1 sak vi verkligen kunde konstatera var att Mazing är riktigt stel på vänster sida. Då menar jag VÄLDIGT STEL! Så det ska jag säga till Linna att hon ska jobba mer på.


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hmmm "Vet inte vad hon försökte jobba med" Det var det värsta!! Du ska inte moppsa dig mot morsan du!! ;-/ Jag mjukade upp henne lite, joggade runt med henne för att hon skulle få röra på sig... konstaterade att hon var lite stel i vänster sida och jobbade på att mjuka upp den. Mest kände igenom hur hon kändes.... Men som sagt... moppsa inte med mig du ;-)

    SvaraRadera