tisdag 23 mars 2010

Krille hoppträning!

Hejsansvejsan, har haft en otroligt period med bara dåliga uppdatering på internet i huvudtaget. Inte kollat min hotmail på ett tag, inte skrivit hästbloggen på ett tag, glömt kolla våran egen hemsida osv. Pga att jag haft så mycket annat att göra än att sitta vid datorn. Jag ska berätta lite vad som har hänt och vad som kommer hända här fram över. Lissan vilar fortfarande och Animo är uppe hos Julia Karström just nu ett tag och ska tävla honom i sundsvall åt mig för jag
Tisdag 23 Mars: Ikväll hade jag ju Krilleträning
Onsdag: kl 18.00 Dressyrträning med Dudde
Torsdag: Hämta Krille och Animo, börja packa allting
Fredag: Gå halva skoldagen,packa färdigt allting, göra iordning hästarna, hämta upp andra som ska åka med, sedan börjar resan mot Sundsvall med hästbussen!
Lördag: Tävling 1 klass för mig och krille.
Söndag: Tävling 1 klass för mig och krille, sedan hemfärd.
_______________________________________
Ikväll tog jag och mamma bilen och körde upp till vindeln så att jag kunde få rida honom innan sundsvall tävlingen. Hoppade en bana på LA för att ha hoppat högre än vad jag skulle tävla och det gick mycket bra. Känns som att vi verkligen passa tillsammans bara ett några få gånger jag har ridit honom! Gud vad snälla vindeln är som lånar ut krille till mig!! Han är en helt underbar, otroligt mycket fint kapacitet i den hästen. Julia ska ju få rida Animo eftersom att jag är för lång för honom, hon rider Animo super bra. :) Ska bli intressant i sundsvall att se hur det går!
Hittade en tävlingsbild med Elin som egentligen tävlar honom så att ni skulle få se hur Krille ser ut. Har inte så mycket annat att skriva nu. Skriver imorgon hur det gick på dressyrträningen. kramkramJW
-Kischan- Här är Krille, den underbara ponnyn som jag ska få låna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar