tisdag 27 april 2010

URSCH VILKEN DÅLIGT UPPDATERING,förlåt.

ursch vad jag har varit dåligt på att uppdatera mig. Men aja,det känns som att det finns viktigare saker än datorn så därför blir det tyvärr lite hit och dit. Skolan är också jävligt viktig just nu eftersom att det är snart slut av 9:an! :) aja. nu ska vi komma till ämnet. (vi ska snacka HÄST alltså) konstig va? japp.. väldigt konstigt eftersom att detta är en HÄStblogg. HAhaHA.
En liten kort genomgång hur det ligger till med alla hästarna:
Ulla: VILAR/SKRITTAS oftast. Ska ju bli mamma så hon får ej träna hårda pass. Därför skrivs det inte så mycket om henne just nu.
Lissan: Vilar, ska snart sättas igång ;p
Mazing: Kör på som vanligt! Ska vara med i tävlingar i mazing och hoppa LC LB?? 1 klass med mig och en klass med Linna eventuellt.
Animo: Kör på som vanligt, ska tyvärr säljas för att ja är för lång.
Dudde: Kör på som vanligt! :)
_____________________
Dudde: VILADE
Animo: Skrittade,travade och tog några galopper och såg till att allting fungerade och Animovar sjukt glad och busig idag!! :) VARFÖR SKA MIN PÄRLA VARA SÅ LITEN :( Han är den finaste som finns!!
Mazing: idag fick mazing ett ordentligt pass på överboda ridbanan då jag hjälpte linna och tog som en liten lektion. Vi hade änn en gång knyttfast stigbyglarna i sadelgjorden för att hon ska få träna att ha skänklarna tätt in till och skapa nya muskler! :) Bilder på när mazing fick hoppa lite kommer då jag fått dom från Linna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar