måndag 24 maj 2010

cheapMONDAY!

Halloj! Hittade på en liten rubrik bara sådär för att jag inte brukar vara så duktig på att få en rubrik med lite inlevelse!! :) Btw, Dudde kallas nu mera för "the dude" tack lycksele-Lundell-borna som kom på detta smeknamn!! Hahahahaha.
Har bara Dudde att rida nu eftersom att Lissan små vilar och Mazing rider ju mest Linna och Ulla ska ju ha föl snart och cheyenne rider jag inte.
______________________
Dudde: Skrittade en lung tur runt runt runt för vi ville inte dra ut på tiden eftersom att jessica ville komma hem lite tidigare och jag håller faktiskt med för jag kliver ju upp halv6 varje morgon och går ut och skrittar Dudde i säkert 30min MINST iaf. Så det är rätt så tugnt om man inte kommer i säng dagen innan!
Mazing: Lösgalopperade lite på överboda banan för att mest se vad det är jag kan träna mazing lite sånna saker som inte Linna kan träna.
Ulla: Jessica skrittade en lung tur runt runt runt i byn här omkring.
Mazing påväg hem från överboda banan, hon e så pigg så ja gick me henne! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar