söndag 23 maj 2010

Hemma från pappahelgen, Fre-lör-sön

Idag red jag och Linna förbi sandtaget för jag skulle visa henne hur det går till och vart det ligger och lära henne alla vägarna litegrann. Sen har jag varit hos pappa hela helgen och då har hästarna ej blivit ridna utan fått vila eftersom att även mamma och kjella varit borta och byggt på maskinhallen/ridhuset!! :)
__________________________________
Dudde:
Fre - Skrittde Dudde en liten kortsväng och mockade innan jag for till pappa! :) Han tyckte det var lika härligt som vanligt att fara ut en sväng! :)
Lör - VILA
Sön - For till sandtaget idag och han tyckte det var skiiiiit skoj lillagrabben. Han var ändå mycket lugnare än vad jag trodde att han skulle vara!
Mazing: Måste bara lägga till att när våra hästar vilar så går dom ändå väldigt mycket upp och ner eftersom att dom rör sig enromt mycket i hagen. För vi har ju vattnet uppe och hö/gräs där nere.
Fre - VILA
Lör - VILA
Sön - Sandtaget; Mazing tyckte det var rätt så jobbigt men vi tog det ändå lugnt idag. Skrittade nästan ända fram till sandtaget runt i byn! :) Mazing vart jätte glad när hon insåg att vi skulle galoppera i sandtaget!! Roligt att gumman otroligt nog är så jätte pigg för sin ålder!!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar