torsdag 9 september 2010

fan va svårt det är med rubrik alltså... :-p

Idag kom jag hem rätt så sent för slutade klockan 4 idag i skolan och då går det ingen annan buss hem än kvart över 5 bussen och då är jag inte hemma förns 6 sedan skulle filmen som jag lånade igår (Natt på museet 2) lämnas tillbaka till statiol och den skulle vara tillbaka kl 6 så kjella fick ta bilen och lämna tillbaka den åt mig.TACK! Filmen var otroligt jävla bra även om det var andra filmen. Jag hade tänkt att ha en ny färg på hästnamnen här nedanför som brukar vara rosa men jag kan inte bestämma mig för vilken färg så komentera och säg till vad du tycker!!!!! :)
____________________
Dudde: Skrittade och travades en långtur efter asfaltsvägen! :)
Hurran: vila, eftersom att hon går barfota bak. Vill inte att onödiga benbitar ska lossna från hoven innan Glenn har varit här och skott! :)

Bjuder på en bild på Duddeboii när vi hoppade på överbodaridbanan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar