lördag 11 september 2010

LÖÖÖÖÖÖRRRRDAAAAGGGG :D

Idag kom det några och provred Dudde det gick bra. Han var as fin när jag skulle visa upp honom. SÅ JÄKLA FIN! jaja, i övrigt idag har jag hjälpt mamma och kjella med ridhuset lite grann. DEt kommer blir toppen klart när det blir färdigt!!! tänk att kunna tänka.. "hm.. undra om jag ska gå ut och löshoppa lite nu?" och faktiskt KUNNA göra det!!! :) toppen great!
jajaj, nu ska jag ta och hoppa isäng för jag är rätt så trött och imorn kommer glen och skor hästarna. Det blir toppen!!!! Nu ska jag sova och tänka goda tankar om dagen som varit. HA EN BRA KVÄLL. kramkramJW
___________
Dudde: Skrittades till överboda ridbanan och visades av mig och han gick så himmla underbart fint och lätt. Klockrena byten och allt kändes perfekt! :) Sedan red hon och det såg bra ut sedan fick vi skjus av kjella med hästbussen hem. Toppen mysiga bussen!!! :)
Hurran: Red i skogen och skrittade uppför och jobbade med att flytta undan skänkel och hon lyssnade toppen. Bilden är tagen idag och det blir det sista orden för idag.
JAG ÄLSKAR DIG FINASTE HURRAN! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar