söndag 12 september 2010

SÖNDAAAAAAAAAAAAAAAGGGGG

TJA! Hahahahahhahahahahahahahahah måste inviga med ett långt skratt!
GRATTIS ÅSA!!! DU HAR VUNNIT EN RIDTUR HEMMA HOS MIG! :D
Jag skrev ju förut att den första som komenterar vinner en överraskning i förra inlägget och tro mig... JAG FICK EN KOMENTAR!!! HAHAHAHAHAHAHAHA JIPPIE!!! Iaf så är Åsa nu välkommen att komma och rida hemma hos mig! :) okej, tillbaka till lite hästsnack eller vad säger ni?..
_________________
Dudde: Idag skulle Linn provrida i ridhuset i vännäs och det gick riktigt bra faktiskt :) känns så konstigt att det inte är jag som rider min älskade Dudde. Vf ska man måsta växa? NÅGON SOM HAR KRYMP MEDEL? ge mig....
Hurran: Red i ridhuset idag eftersom att Dudde ändå skulle skjussas in till ridhuset med bussen så passade jag på att dra med Hurricane dit och rida henne medans Linn red Dudde.
Hurran gick bra men än är det mycket lydnad kvar på henne, hon gör otroligt fina igångsättningar men avsakningarna har vi inte riktgit fått till än.
Jag har nu bestämt mig för att rida henne på bett och inte hackamore eftersom att det är alldeles för svårt att svänga med och jag tycker hon lyssnar bättre på bett. Ska därimot ändå köpa ett hackamore och ha hemma för ska rida ut med hack i skogen och på tävlingar när man ska rida dom när man kommer fram om man har åkt långt. Det är bara mest när jag hopptränar eller tävlar som jag inte vill ha det.:) Klartslut för idag tror jag! Nu ska ja dusta i sängen tror jag. KRAMKRAMJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar