tisdag 14 september 2010

HEEEEEEEEEEEEJ BUSTERRRRRRRRRRRRRRR :D

HEJSANHOPPSAN ALLA POLARE!
Idag har det varit en rätt så tung dag, först hade vi svenska på morgon som var så otroligt "roligt". Sedan mot slutet av dagen var vi i djurstallarna och jag fick en egen kalv att sköta om! :) As gullig var hon men jag vet inte vad hon ska heta ännu.
Kom hem och gjorde mig redo för en busterträning, hjälpte mamma och kjella lite med ridhuset där nere. Bärde isolerin till förbannelse kändes det som! OTUR fick vi iaf att det nu regnar på senkvällen!! ;/ ajabaja, han där uppe ger oss fel väder!
Buster träningen gick otroligt bra och det var super kul att se Buster igen! :) Ska bytheway åka på Hästshoppen och handla lite saker snart för presentkortet som jag fick i present av pappa.
HARE BÄST!
_________________________
Dudde: vilade, pga tidsbrist. Hade gärna vela skritta honom en sväng men han går så pass mke i hagen ändå så det tror ja inte tar så mycket på honom ändå.
Hurran: Hade buster träning idag och det kändes faktiskt otroligt bra. Gjorde väldigt mycket lyssna övningar och Hurran är väl sådär i lydnad fortfarande. I stallet är hon dock inte alls lika bufflig som innan, DUKTIGA TJEJEN MIN! :) Åter till träningssnacket; jag är väldigt nöjd med träningen därför att jag nu fick veta vad jag ska jobba med. Att vara mindre aktiv i min ridning. Inte vara lika mycket på utan mera säga en gång sedan ska hon hålla det tempot osv.
kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar