fredag 17 september 2010

Fölet"Bebbe" är sötast i världen...!!!

TJABBALABBA todayyy är det fredag vilket betyder att imorgon så drar vi på tävling upp till Skellefteå. Idag när jag gick ut i hagen så låg Bebbe och sov en bit ifrån alla dom andra hästarna. Guuuud så söt han var! Bild på när han ligger ner finnns längst ner på sidan. Jag tog in alla pollar och gav dom mat sen duschade jag benen och rengjorde Dudde och Hurran så mycket som jag bara kunde. Dom fick som manikyr hela dagen dom turisarna! :) Dom fick stå inne över natten med mycket mat och vatten och mycket mysigt halm och lindade ben så när jag gick in för att lägga mig på kvällen så la sig Hurran ner i halmen. Riktgit mysigt! SAAAAAAAAAATAN är verkligen jätte taggad på hopptävling. GOOBYE UMEÅ HERE I COME SKELLEFTEÅ!
________________
Dudde & Hurran: Idag fick båda hästar skritta på en långtur eftersom att det är tävling imorgon. båda var riktgit pigga och glada! :)
BILDER FRÅN IDAG:

1 kommentar: