tisdag 21 september 2010

HOPPTRÄNING PÅ VRF:)

Idag har det varit ganska sköndag! Hade blandannat buster träningen och det gick jätte bra. Busterträningarnatimmen göra mitt liv!!!!!!!!!! :) Otroligt sköna träningar, trivs super!
Någonting jag verkligen längtar efter är nästa tävlingsäsong. Gud så jag längtar det är helt sjukt! Känns som att det här kommer kännass jätte bra både för mig och för Hurran!
Nu ska ja ta och krypa ner i sängen och datorn ska få ladda sina batterier tills imorgon. pusspuss kramkramJW :)
_______________
Dudde: Han fick skrutta i hagen och bara vara idag :)
Hurran: Lyssnade super. Vi jobbade mycket på att flytta undan för skänkel innan/efter hindrena och hon lyssnade verkligen sjukt bra. Sikken tur att jag tränade flytta undan dagen innan så jag hade hon väldigt lyhörd. Guuuuuuud vi passar verkligen super bra ihop!
Jag taggar hippotävlingen nå så grymt och ja tänker göra bästa ifrån mig som jag kan! :)
Bild från träningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar