måndag 20 september 2010

måndag...vänta...MÅNDAG IGEN??!?!?!??!!?

Hejhej shiiiit vad veckorna går fort alltså det är helt sjukt. Ikväll kom jessica red mazing då jag red hurran. Allt var mycket mysigt och det gick väldigt bra och det blev otroligt mörkt på så kort stund. Guuuuud vad man kan hinna mycket på korttid då man är snabb.
Måste göra en lista inför vad jag ska spara på så jag ser hur mycket det verkligen är! :)
__________________
Dudde: Joggades idag och jobbades med formen i 45min i streck. Gick ganska bra idag, han var väldigt lugn och sammarbetsvillig, toppenkillen!
Hurran: Hurran fick gå ett ordentlig pass idag. Eftersom att jag verkligen inte ha sparat ihop någe pengar än så länge så rider jag bara barbacka hela tiden hemma. Jag jobbade på överbodaridbanan och rullade på i galopp på en volt och samlade bakdelen. Guuuud så hon tyckte det va jobbigt,så det tog nog ganska bra på henne, bra det så hon får upp mer muskler eftersom att hon har ju ändå hela hennes kraftiga kropp att bära upp. :)
Jag är verkligen super taggad på hippotävlingen som är 8-9 oktober på hippo!
KOM OCH FOTA!!! :) skicka fotona sedan till Ebrell_love@hotmail.com .
Mazing: Jessica red mazing och vi red i mörkret till överbodaridbanan där hon fick prova på lite saker på mazing och det gick faktiskt jätte bra. Hon tyckte hon var enormt fin som mazing är! :) Kul att mazing får röra på sig. Tävlandet för hennne är ju tyvärr slut eftersom att hon är hela 24 år nu gumman min..
2 BILDER FRÅN SKELLEFTEÅ TÄVLINGEN:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar