söndag 19 september 2010

söndagggggggggg.

Hejsan.. imorgon är det skola. TAGGA NOT. hahaha jomen visst det ska väl blir kul eller inte men ja ska kämpa ;p kommer bli jobbigt att stiga upp tidigt ;/ men det är väl nånting jag får leva med. jajajaj nu ska ja börja snacka om idag så det blir slut på storyn nån gång.
Idag kom saga hit och skrittade Dudde åt mig så jag fick sällskap när jag var ute och skrittade/joggade Hurricane! :) Jätte trevligt måste jag faktiskt säga!!! :)
SEN HAR JAG FÅTT EN BILD FRÅN TÄVLINGEN IGÅR!! :) Den ligger längst ner.
Nu sitter jag är och det är mörkt ute ganska mysigt faktiskt men nej nu ska jag gå och ta en filtallrik sen gå upp på rummet och lyssna på musik sen sova så jag orkar upp imorgon. Ha det bra pusshej!! :) kramkramJW
____________
Dudde: Saga skrittade och travade Dudde idag och det gick toppen bra! :)
Hurran: Skritta & joggade idag tsm me saga och hon var jätte lugn och hon kunde verkligen sänka huvudet neråt och höja ryggen. Red barbacka och hon är bäst gumman min!


J E N N I F E R & A P P L E H U R R I C A N E (L)HJÄRTA(L)

1 kommentar:

  1. sv: nu har min hotmail av någon anledning börjat lagga, går inte att bifoga bilder..
    men jag kan ladda upp bilderna på bloggen så kan du kopiera om du vill? :)

    SvaraRadera