tisdag 7 september 2010

HURRIBURRAN!

Hejsanhoppsan! Måste säga förlåt för att jag inte har några bilder i inläggen från dagarna! Ursäktar så mycket men våran dator hemma är sönder så jag är tvungen att skriva på mammas jobbdator,en mac dator. Men den dumma datorn känner inte av min mobilenhet när jag kopplar in datorn så jag kan inte lägga in några bilder från dagens ridning. dock idag hade jag tur att mamma fotade idag när jag var påväg ner till åkern!
Gick isäng rätt så tidigt idag för att jag var så jävla utsliten känndes det som.. faktiskt så har jag pluggat lite blommskit också. kramkramJW
______________________
Dudde: Skrittades och travades på åkern barbacka och han känndes otroligt härligt.
Hurran: Red på åkern idag och Hurran gick så jäkla bra idag! Red på åkern och galopperade och jobbade med djupformen sedan jobbade jag mycket på att hon skulle lyssna för skänkel och hon Hon gick super gumman!!!
Nästa tävling: KÅGEDALEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar