måndag 6 september 2010

SÅDÄR-MÅNDAG!

Tjolahopp! Skola som vanligt idag sedan fick jag faktiskt ta det rätt så lugnt ikväll. Red 2 hästar för jag hann inte åka till Hurran idag! Hon står ju fortfarande hos Max.. MEN PÅ TISDAG KMR HON HEM TILL MIG!!!!! :DDDDDDDD och då ska jag börja planera på riktigt!! :)
hörs imorn!
Btw, snart har jag växtprov i Djurliv i skolan ;p taggaaaaaaaaaa...NEJ! (a)
___________________
Ulla: Skrittades i hagen 20min :)
Dudde: Red The Dude idag nu på kvällen och det gick sådär.Egentligen var det inget som han inte lyssnade på bara att det inte kändes perfekt liksom..sådär som det kan kännas ibland! Tror att han kan ha lite träningsvärk sedan igår för han var så otroligt duktig igår!! Då sänkte han verkligen ner sig och var verkligen lugn och fin i trav som i galopp! :)
Huran: vilade
Mazing: vilade :) Har ingen medryttare än så länge efter att linna har sluatat pga av att hon köpte egen stor häst!!!! hihihi busigt va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar