lördag 4 september 2010

PLACERING EFTER PLACERING... (LÖR-SÖN)

Hej en liten sen uppdatering hur det har gått på tävlingen i Vindeln därför att jag inte har någon dator ibland och ibland lånar jag mammas men snartsnartsnart får jag egen dator och då kan ni alla läsare räkna med uppdatering eller vad säger ni?!! :D
__________________
Dudde: Joggades, var lugn och harmonisk idag väntade verkligen på min hjälper och lyssnade bra. Blev inte svettig utan bara varm.
Hurran:
LÖRDAG 1klassen LC - Första gången jag tävlade Hurran och jag provade började rida henne första klassen med Hackamore. Det gick bra hon lyssnade bra men det var lite svårt att svänga men det var endå väldigt bekvämt att rida på. Vart felfri och tom kom placerad 5:a!!!! Fick hästgodis som pris och det tyckte Hurran var tummen upp!
2klassen LC+5 - visste jag lite mer hur jag skulle rida henne allting känndes faktiskt klockrent på framridningen och framhoppningen. Hon lyssnar så otroligt bra fram och tillbaka för skänkeln och handen. Blev placerad 3:a med typ entiondel från 1:an!!!! Var bästa d-ponny också!! DE NI! :) Ettan var en b-ponny och tvåan var oxå en b-ponny och 3:an var jag och Hurran! :)
SÖNDAG
LC - Gick superduperbra! Även denna klass blev jag placerad 3:a och det känndes bara mer och mer perfekt efter varje runda vi gjorde då jag hittade mer och mer knappar hur man skulle rida henne. En underbar känsla att verkligen tävla och ha ROLIGT! Inne känna ångest över att man verkligen vill göra en bra runda fast att det sällan blir det för att jag blir så nervös. Jag kunde faktiskt bara släppa loss och bara leka och känna att det var roligt och att jag gjorde mitt bästa!! :) DET HÄR BESLUTET KÄNNDES UNDERBART..för nu är hon ju bara min älskade ponniee! (L) Vann benlindor denna klass som pris! :) Så nu har jag två stycken benlindors-förpacking. Ha de så bra!! kramkramJW

BILDER FRÅN TÄVLINGEN:


VÄRLDENS BÄSTA APPLE HURRICANE!!! :)

2 kommentarer:

  1. Ni passar så perfekt ihop!!!!

    SvaraRadera
  2. sv: haha ja, jag vet att jag var het när jag va liten... synd att gluggarna växte igen med åren ;)

    SvaraRadera