tisdag 5 oktober 2010

busterträning idag,hoppade 110-115!

hejsanhoppsan! Skolan gick väl bra som vanligt.. vi fick idag veta vårt nya schema.. varken bättre eller sämre säger jag bara. Mamma hämtade mig vid skolan lite tidigare idag och vi skyndade oss hem eftersom att det var Busterträning ikväll..så det blev lite stressigt hem från skolan och när jag kom hem sprang jag ut i hagen och tog in Hurricane.
Sen när jag var klar med allting åkte vi iväg och tränade kom hem glada,nöjda och belåtna och TAGGADE! (på tävling till helgen såklart!!..) gick och la mig och det är ungefär vad jag hann med idag. Imorgon åker jag till ner till östersund och ska besöka gymnasiumskolan Wången som är riktigt stort och fint tydligen. Så det kommer blir najs! Blir borta ons,tors och fre så då vilar hästarna. Hinner fara ut och skritta Hurran en tur på lördag morgon innan tävlingen. kramkramJW
______________________
Hurran: Hon hoppade super och jag gjorde en väldigt bra insatts, oroligt gaalet nöjd måste jag säga så det känns verkliger super inför helges tävlingar!! Vi hoppade lite böjda och raka linjer, vattenmatta,grind, kombinationer osv. Kollade lydnaden och hur väl formade dom var via handen och skänkeln. Älskar busters träningen för jag tycker han passar mig exakt som tränare. Sista gången jag tog om banan låg hälften av hindrena på 110 ungerfär och från att ha hoppat bara hinder på 70cm och sen direkt höja och sen bara går det helt felfritt och känns underbart det var en känsla jag inte kännt på länge och det var otroligt härligt!!!
Mitt mål på tävlingen är att hoppa rakt över hindrena (eftersom att hon drar till vänster)blicken upp och felfri. Sen vill ja ju såklart bli placerad i cupen men det är detaljer! :)

BILDEN ÄR FRÅN TRÄNINGEN OCH BUSTER ÄR SPÖKET BAKOM HURRAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar