tisdag 5 oktober 2010

mondaymorning....*suck*

Hejsanhoppsan idag har fler hästar gått. Måste verkligen få in en rutin att hinna rida snabbt och hinna me 3 varje dag men inte lätt då man kommer hem halv 6 typ och ska hinna rida 3 hästar på 3timmar typ ;/ jaja. I helgen är det tävlingen och jag är taggad till tusen!!
Ursch ursch ursch så dålig jag är på att spara pengar bytheway. Jag behöver verkligen många nya saker som är bra nog dyra. Ni ser ju hur det bara blir mer och mer och dyrare och dyrare på inköpslistan till höger!!
TÄVLINGEN HIPPO NÄRMAR SIG MED STORM STEG..
___________________
Dudde: Har haft bråttom med att hinna rida honom eftersom att min första prioritet är faktiskt Hurricane,Ulla och sist Dudde. :) Men ska försöka hinna ngt annat än bara träna konditionen.
Han vilade idag.
Hurran: Galopperade hurran runt hela dalsjö och så jävla taskig kondition har hon faktiskt inte men den behöver jobbas på helt klart. Men den var bätte än vad jag trodde! Jag älskar verkligen den här rundan för det är så skönt att bara ligga och rulla!
Ulla: Skrittade ulla i hagen igår i 20min och idag 20min. Hon kommer nu börjas sätta igång eftersom att har tänkt tävla henne lite nästa sommar och det blir som tänkt men vi får väl se hur mycket jag hinner med. Allra första prioritet ju skolan..
Mazing: Idag red medryttaren Jessica ut tsm med mig. Mazing går ju varje månadag med henne som det ser ut nu. Mazing tävlingsäsong är ju över för evigt eftersom att hon nu är hela 24år gammal!! Hon har en medryttare varje månadg som det ser ut just nu iaf och jag rider inte mazing längre eftersom att hon ska få lära nya personer men hon kommer alltid stå kvar på gården tills döden skiljer oss åt. ÄLSKADE PONNY.

1 helt random bild från hagen idag + proppen för hippo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar