söndag 3 oktober 2010

SUNDAY!! veckan går fort.....

Idag har allting rullat på bra framåt, Jag har bara ridit Hurran idag och mamma och kjella har hållit på att gräva en kabel som ska ner till ridhuset tsm med min hjälp! Vi har ju lite brådis... eftersom att om vi inte hinner klart så kommer jag inte kunna vara med på hippo tävlingen för det det måste vara klart. Men nu ska jag hoppa i säng för min ögon börjar dimma igen och ska väl snart upp igen.. kramkramJW BILDER FRÅN DAGEN KMR LÄNGRE NER.
_________________________
Dudde: stod för att jag hann inte rida honom för det tog rätt så lång tid att göra allting med att gräva gården osv.
Hurran: Körde en konditions pass idag och hon var galet trött efteråt. Galopperade runt hela dalsjö vilket tar 1½ timme. Efteråt tog jag några språng på ridbanan och kände efter att allting ja jobbade på igår fortfarande fungerade och det gjorde det! Jag tänkte liksom när jag lix ändå red förbi överboda banan kunde ja prova de lite snabbt. Hon var väldigt duktig idag!
BILDER FRÅN IDAG
OBS: kmr fler bilder imorn kväll i det här inlägget.. det blev nå krångel så bilderna var inte i den mappen ja hade satt dom i och nu är klockan så mke så hinner inte lägga inte alla dom andra typ 6bilderna så kramkramJW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar