lördag 2 oktober 2010

M-ÖRKER J-OBB! :)

Ahhhhhhhh tjaaaaaaaaa bloggen! Hur är det för allt idag? för mig är det bra, mkt skönt att äntligen vara hemma igen. Idag hade vi en provridare på Dudde igen gick faktiskt mycket bra! :)
Jag red Hurran på överboda banan medans hon red Duddde. När vi var klara där borta red vi hem och dom for hemmåt och vi började med jobbet hemma..HAGBYGGET inför vintern!
ursch åh huvva vad mycket det är att göra! Fast det är rätt så mysigt att vara ute och bygga hagarna när stora fölet Bebbe kommer och myser med jämnamellan rum med en. :) Han är som go älsklingen miiiin! Nu ska jag fara och se film med några kompisar så alla kan väl hålla tummarna OCH TÅRNA.. (MYCKET VIKTIGT!) för att moppen ska starta!!! Sen kommer jag väl hem nån gång vid halv 12 och går och lägger mig. Hörs imorn! kramkramJW
_____________________
Dudde: Tyckte hon red bra, dudde var ej stressad utan han var väldigt lugn och hoppade reält med ryggen. Min älskade duktiga ponniieee! Tog tyvärr inga bilder eftersom att jag själv red oxå!
Hurran: Jobbade otroligt mycket med att flytta baken ut...& in..ut & in, och fram och tillbaka för att försöka få henne uppmärksam på mina hjälper. Faktiskt så börjar gummsan att lyssna bättre och bättre?
BILDER FRÅN IDAG!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar