torsdag 14 oktober 2010

Dressyrträning

Hej, idag har det varit en rätt så stressig dag och snabbdag! Åkte bussen hem och hade dressyrträning för Pia på hennes ridbana och det gick jätte bra. Jag skulle träna upp musklerna på Hurran på ryggen och förbättra musklerna på bakdelen. För hon har verkligen inte mycket muskler där även om man tror det, det är bara därför att hon ser så grov ut som man tror att hon ser musklad ut.
_______________
Ulla: vilade idag och fick ta igen sig lite från jobbet jag jobbat me henne :)
Hurran: Hade dressyrträning och guuuuuud så jobbig hurranm tyckte det var. Det var ju faktiskt den första dressyrträningen för tränare med hurran. Jag tyckte hon lyssnade jhätte bra hela passet men därimot orkade hon inte riktgit sätta undersig bakdelen hela tiden eftersom att hon har lite muskler där bak. Så jag tycker det känns som bra att bara hålla mig på att hoppa LC-Lb tills hon skapat mycket mer och bättre hoppmuskler. Då hinner jag lära känna hurran mer också. Det här kommer bli jätte bra det känner jag redan! :)
Skrittade till Pias banan då jag skulle träna och det tar 1tim att skritta dit men hem så kom mamma och hämtade mig så jag och Hurran fick skjuss hem... TÄNK VAD LYXIGT MAN KAN HA DET!! :D (bild på det är längst ner)

BILDER FRÅN IDAG:
Bild nr1: TITTA SÅ STOR FÖLET HAR BLIVIT!!!!! :)
Bild längst ner: Jag& Hurran fick skjuss hem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar