tisdag 26 oktober 2010

"If I had you"..that would be the only thing I ever need - Adam Lambert

Hejsan har nyss kommit hem från busterträningen nu ska jag sova är galet trött!! :)
Bli inte mycket att skriva idag alls..förlåt.. Ska förbättramitt bloggande mycket mycket mera sen. Vill bara säga att rubriken är en låt och den låten är sjukt bra och härligt att lyssna på! ÄLSKAR DEN. puuuusss
_____________
Ulla: Hann inte ridas p.g.a att det är alltid bråttom hem från skolan för att hinna till träningen och hästarna har inga broddar än!
Hurran: Busterträning vare för min och Hurrans del. Gick bra! Det var otroligt svårt och jobbigt men min sits över låga hinder har blivit otroligt mycket bättre än vad den har varit. Måste fortfarande dock träna på att inte vara så mycket framme och hänga på Hurrans hals då det bara är små hinder. Efter dom 2 dressyrträning jag kört så har hurricane blivit otroligt mycket starkare!! TOPPEN BRA! :) Desto starkare gumman blir desto högre kommer jag börja kunna hoppa. kramkramJW '
GJORDE EN BILD ÖVER TRÄNINGEN:
obs: det här vara bara 1 jobbig övning av 1000000000 st :)

Det är vid det lilla tjocka strecket ute i kanten det ska vara halt. Sedan på lång sidan då det inte var någon bom eller nånting alls skulle man galoppera och lösgöra dom lite. Sedan sakta av och hoppa Kryss-kombinationen i trav sen skulle man fortsätta i galopp och flytta undan innan stuttsen-med-bommar-i kom. Jätte svårt var det! Men träning ger resultat! Sedan flyta undan igen innan kryss-kombinationen kom igen, sedan halt vid väggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar