fredag 29 oktober 2010

Summer of´69

Hejsanhoppsan! Idag blev det ganska mycket gjort, Glen kom och skodde idag och det hade gått bra! Så nu äntligen har Ulla och hurran broddar!! Kom hem med massa konstiga tankar i huvudet eftersom att mamma ringt tidigare på dan och sagt att fölet hade skärt upp en stor flik man kunde öppna på höger bakben en flik och se senorna och gaffelbandet så hon ringde veterinären så han fick komma ut, det var jämte som kom ut! Jag gillar verkligen han, han är helt underbar och härlig veterinär!! Ja, iaf så var jag ganska skraj och ville veta hur det hade gått då jag kom hem men det hade gått bra och som sagt vi hade haft tur!! Så nu har vi tagit bort hö häcken ur hagen och alla träd som låg lösa i hagen ha vi lagt utanför stängslet.
[bild på det finns längst ner] Lillagubben! Så därför kommer jag inte rida Ulla på några dagar så det där såret får läka. Nu får vi bara hoppas på det bästa att de såret ska läka (: Dock så är fölet lika glad som alltid!!! :D
______________
Ulla: Kan inte ridas på några dagar eftersom att fölet måste vara hyfsat lugn i hagen så såret där stygnen är får läka. Lilla busgubben min! Som tur var hade det inte tagit i senan eller gaffelbandet utan vi hade ruskigt tur och det vart bara ytligt..! (:


Hurran: Red Hurran idag och galopperade runt hela dalsjö, hon blir inte ens trött för det lilla och då galopperar jag ändå 20min i streck! Konditionen börjar verkligen ta sig ;)


BILDER FRÅN IDAG






Snöbilden är 1tim efter såret var omlagt och sytt och fölet var lika glad för det? :) sötpojken!



kramkramJW

1 kommentar:

  1. Eventually, when the paperwork came for me to indicator, the volume I had requested for that instant cash loans uk
    loan had been diminished and the rate of interest had jumped from your initial quoted of six.
    4% to above quick online cash loans. The payments jumped through the quoted payment, and they have been for 25 years not twenty as I had requested. Finally, they had attached a balloon payment of over payday lenders direct on an original loan of just $55,000. I refused to sign the papers, and can must shell out the appraisal I didn't get.

    SvaraRadera