tisdag 19 oktober 2010

I'lll do everyting for u,bby

Idag hände det ingenting annat är träning..Ikväll var det busterträning och det gick verkligen as bra! Vi tränade svåra svängar,travbommar framför ett kryss,stutts,hoppade grind,vattenmatta,plank, det mästa fanns! :) Jag tycker det är super att han alltidf plockar fram mycket titt hinder för då hoppar hästarna mycket bättre. HADE MINA NYA STÖVLAR IDAG!!!!! JÄTTE SKÖNA VAR DOM! :)
____________________
Ulla: Vilade idag för det var lite stressigt att hinna till Buster träningen eftersom att jag slutade 16:20 inne i stan.. ;( Men ulla behövde nog 2-3dagars vila sen så nu sätter vi igång igen så musklerna hinner med! :)
Hurran: Red fram ganska ordentligt och sådär som Hurran ska ridas fram. Hon passar abslout bäst med tempoväxlingar då hon verkligen vaknar och flytta undan baken innåt och utåt och se så att hon lyssnar på mina hjälper. Vilket hon också gjorde idag.
Vi hoppade ungefär på 90cm höjd inge högre, Hurran ska inte hoppa högre i nuläget eftersom hon måste bygga mer muskler först. Så mycket dressyr och konditions arbete blir det att lägga ner i vinter. Jag var nöjd över träningen och hurran blev inte jätte trött,knappt svettig. Hon är riktgit riktgit lätt svängd det märkte jag på träningen.
Jag älskar verkligen att tävlingssäsongen är över även om det varit väldig troligt och lyckad!!!!! Men det ska bli ännu roligare att se vad vi kan åstakomma nästa år då jag har tränat upp mig själv och hurricane!!!!!! :)

BILDER FRÅN IDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar