måndag 18 oktober 2010

See the distance...

Hejsanhejsan! idag var det måndag igen.. och veckan är igång! I veckan kommer jag ha lite problem att hinna skriva för har lite saker jag måste plugga och göra klart tills nästa vecka och innan lovet. Men jaaa, kom hem idag och gjorde iordning ulla och hann skritta henne innan jessica kom sen red jag och jessica ut.

_________________

Ulla: Skrittade för nu börjar det bli hårt i hagen så jag skrittade henne bara :)
Hurran: Galpperade runt dalsjö idag tillsammans med Jessica som rider Mazing, jag hängde me med Hurran och det gick så jäkla bra! Red barbacka och snörde en snöre runt halsen på hon sen höll jag i det grimskaftet och i den andra handen höll jag tyglarna. Vi galopperade i ungefär 20minuter i streck. Hurran var inte ens trött,svettig,uppjagad eller nånting just så pass uppvärmd tyckte hon liksom!!! Så konditionen börjar bli rätt så bra ;) men än är det nog en hel del i bakdelen kvar men att galoppera på åkern i 40min var nog gansak bra det som jag gjorde för några dagar sen så jag ska nog börja med det :)
Imorn är det busterträning sedan på fredag är det dressyrträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar