måndag 11 oktober 2010

You're so beautiful

TJENIS PENIS!
gud vad trött jag känner mig idag efter hela tävlingen i helgen! Idag skulle jessica komma och rida Mazing men hon fick förhinder och kunde inte komma. Häls adin bryr krya på dig från oss på gården! Gissa vem som fick på sig ett konstig bett i munnen igår??? jo... fölet!!!! :) gud så dukig han är han reagerar liksom inte ens. Han ba jaha.. nu ska den här sitta på mig men jag accepterar väl det! Han gapade tom när bettet skulle in i munnen.
EN SUPER DUPER ELOGE TILL DIG SÖTIS! :)
______________
Ulla: Red och jobbade mycket mycket mycket på att flytta ut och in baken och hon gör allting jag begär men det går ju som lite långsamt eftersom att hon egentligen inte riktigt orkar. Så därför är det viktigt att hon går varje dag nu!
Dudde: Tömkörde honom idag med inspänningstyglar och lite bommar. Han var mycket duktig.
Hurricane: Hon fick en vilodag idag! :) Tyckte hon var värld den och det passade bra eftersom att ja hade lite bråttom med att hinna med alla ponnysar och stora ulla idag! :)
Mazing: vilade men ska egentligen gå på måndagar.
UNDERBARA BILDER PÅ DOM BÄSTA & FINASTE

1 kommentar: