söndag 31 oktober 2010

Do it - Lazee

Hejsanhoppsan. Nu sitter jag här igen vid datorn och jag är väldigt bekymrad. Tycker jätte synd om fölet som måste gå med sitt lilla bandage och inte kan hoppa och leka och stuttsa som en stutts boll men det gör han ändå men såret är ganska infekterat men det kommer bli bra! :) Men man måste ju ha lite ont i sår innan dom går över :( jaja, nog klara han sig nog min lilla älskling.
Det går faktiskt verkligen inte att beskriva hur mycket man verkligen kan bli kompis med en häst..bästa vän liksom! Man kommer dom så nära och dom finns alltid där att trösta då det behövs och dom håller vad dom lovar. Underbara krambjörnar!
______________________
Ulla: vila fölets sår måste bli lite bättre innan ulla får röra på sig. Många tänker säkert att vadå hon kan väl skritta ulla? Men då jag rider hänkar fölet med i trav eftersom att Ulla tar STORA steg och han ska ju röra på sig så lite så såret läker ihop s¨pass bra att han kan få tillåtelse att bralla! :) Så just nu får ulla bara vila.
Hurran: Dressyrträning för min och Hurrans del och gud vad vi kämpar på..nog kommer det/är en svår tid eftersom att hon är så pass fel musklad som hon är. Hon har otroligt mycket mindre muskler än vad det ser ut på hon med det ska vi nog fixa! Ska blir riktigt kul att se, det har hänt mycket på 3 dressyrträningar! :)

BILD FRÅN TRÄNINGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar