tisdag 2 november 2010

Skaka ditt as - Trofast & Wizdom

yes nu är jag här igen.. kan ni tro det? är det möjligt! Ja det är det, var faktiskt otroligt skönt att rida i det här värdet som det var nu idag. Lite kallt men man blev varm av att rida,super skönt verkligen. Jessica kom och vi red runt daljsö vid 8-9tiden. Älskar den ridturen varje måndag!
Jag måste fråga er läsare en sak.. jag har tänkt ändra mitt skrivnade lite grann och förmedla mer känsla till läsarna. Det vore nog mycket roligare att läsa min blogg då också!
Om det är något ni läsare skulle vilja att jag skrev om, tex ngt speciellt liksom så komentera ett blogginlägg och skriv vad ni tycker! :)
Förresten så longerade mamma Cheyenne idag och jag tror att det gick riktigt bra faktiskt :)
-
Mazing: Jessicar red och Mazing blev rätt så trött eftersom att hon bars går 2ggr i veckan för det mesta. Men om du läser detta jessica så ska du veta hur mycket jag längtar till varje måndag. Verkligen en skön och avslappnad tur. Det gick jätte bra för Mazing och hon, dom fick ligga i täten eftersom att Mazing blir rätt så het annars och det gick bara bra.
Ulla: Red och jag travade och galopperade på åkern hon kändes jätte bra, jag är otroligt förvånad hur hon orkar samla galoppen så små bitar och gå ner i djupform trots att hon inte har nå mycket muskler än? toppen gumman! Red i ca 1tim.
Hurran: Galopperade runt daljsö och hon gick i normal form eftersom att jag mer tränade konditonen. Hon har fått en grym kondition på kort tid! Så härligt att bara galoppera i samma rythm och takt i 20min och bara kolla på alla underbara stjärnor medans. Finns inget som kan ge samma känsla som när man får rida! Det är en otroligt känsla kan jag ju berätta för er som inte rider.. ni missar något! Hurran var duktig idag! :)

BILDER FRÅN IDAG

1 kommentar:

  1. Vilken skojjig bild... tänkte först, men vilken häst rider hon?? halsen är ju grå?? men det är mörkret och reflexerna som gör det så knasigt.. ball bild

    SvaraRadera