lördag 27 november 2010

Fredag som i Filmdags

Hejsan hopp!
Dressyrträning idag och busiga morsan snodde min plats och tränade för Pia! Gick jätte bra, mamma ska sno nästa lektion nästa vecka oxå! :)
Hon ska ju ut och tävla lite DRESSYR och det kmr bli väldigt intresant! "hahahahaha"...
nejmen kul kul! Men indag har jag varit hemma från skolan eftersom att jag har varit hos tandläkaren vid 10 och plastat 4tänder där det var påväg att bli hål.
Sen visade det säg att det inte gick en buss hem för 12:15 så jag hade 2timmar framför mig att gå till lilja skolan och träffa alla mina gamla kompisar! Det var det roligaste jag någonsinn gjort för det var verkligen grymt galet länge sen. SUPER KUL!
Så min dag har varit helt lyckad, nu sitter jag här i sängen med dricka och chips och gud så glad man kan vara! Imorgon kväll ska jag vara med Emelie och Natta i emelies syrras lägenhet!
Längtarlängtarlängtarrrrrrr! :)
______________
Ulla: Dressyrträning med Mamma blev det idag för Ullas del och det gick faktiskt väldigt bra! :)
Hurran: Bomövning i galopp blev det för mig och Hurricane och gissa vad, hon blev riktigt svettig mellan bakbenen! Duktiga tjejen!

Eftersom att våran stall dörr går direkt ut i hagen så öppnar jag bara den och visslar och då kommer kusar direkt. Så här kommer en film på hur jag tar in hästarna på morgonen! SE OCH NJUT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar