torsdag 4 november 2010

HOS MORMOR tills den 5 NOV

Hallåhallå i rutan där! Just nu är jag uppe hos mormor,jag kan tyvärr inte berätta nånting mer än att fölets sår har blivit mycket bättre för det har mamma meddelat men vet inget mer vad som händer hemma på gården. Vill ni veta det så klippa på länken som tar er till hemsidans blogg! http://strandgarden.dinstudio.se/diary_4.html
Jag är ju som sagt uppe hos mormor just nu och hon står och kokar choklad och vi har
så att därför passar jag på att svara på komentarer nudå!! :)

BILDER FRÅN OSS HÄR UPPE I LULEÅ IDAG!!

1:a bilden: Jag & Mormor i stan då vi shoppade massor & tro mig ja kunde gå i klackar hele´dan! Mittersta bilden: Jag & Mormor gjorde en speciall energi drink mot kvällá, super säger jag bara!! 3:e bilden bilden: Mormor målade både mina naglar och tår som en hel manikyr! Toppen lyxigt och supersöta blev dom så nu kan jag faktiskt vara riktgit stolta över mina tår och inte skämmande rädd för att visa dom ;))

ÖVERRASKNING

TITTA PÅ BILDEN OCH GISSA VAD SOM HAR ÄNDRATS?.. ;)) deni det är svårt kan jag lova tro visst? :)

1 kommentar:

  1. Ja... Ny tröja ser jag ju.... men har du klippt dig????????? :-O

    SvaraRadera