lördag 6 november 2010

SVARAR PÅ ERA KOMENTARER!

hejhej i grytan! Tänkte nu liks då inga hästar blivit ridna nu när jag kom hem galet sent nu ikväll från mormor i luleå så svarar jag på alla komentarer! Gammla som nya! Roligt med fler och fler :) då blir man mer manad till att skriva och då blir det tom SUPER kul och inte bara kul!!.
- "Migrän är skit.. ogilla knappen :)" // Anonym
SVAR: Ja migrän är verkligen inte roligt och jag kan inte göra något då jag har migärn helller. Verkligen bara ligga och vänta på att det ska gå över och tiden bara rinner iväg och då blir jag stressad över att jag inte hinner någonting också får jag ett anfall till.....osv. HUVVA! :)
"Vilken skojjig bild..tänkte först, men vilken häst rider hon?? halsen är ju grå?? men det är mörkret och reflexerna som gör så knasigt.. ball bild" //Anonym
SVAR: Hihihih busigt!, så kan det gå. Det är Hurran och reflexerna där fram är mazing! :)
"glömde ju säga, vad fint du blev i brunt hår! :D" // Vanja
SVAR: jaaa, jag trivs mycket mycket bättre i brunt hår för jag tycker att jag passar mycket bättre i det. Jag är ju brun hårig från början ;)
kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar