söndag 7 november 2010

ETT SNABBT INLÄGG

TJA. idag har varit en lugn och skön dag, kjellas barn och deras syskon osv kom hit idag och firas kjella som fyller år på onsdag det var ganska mysigt! Även fast jag på något sätt hatar småbarn. Idag får det bli ett snabbt inlägg med inte så mycket detaljer för jag måste sova! Behöver verkligen varenda sömnminut just nu eftersom att jag haft migrän i 2dagar i rad. Imorgon så blir det stan sedan på kvällen kommer Jessica hit och det blir säkert en lika msigt och roligt tur som vi jämt har!! (L)
Fölet var jätte busigt idag!! Jag skulle gå ut till honom och ta några kort på honom och han va busig som attan! Samma sak på kvällen då jag skulle gå ut i hagen och kolla till alla hästar var i hagen och mådde bra då sprang han mot mig i full galopp och tvärnitade precis innan mig som att " tjenixen matte :D " och söt som man själv är stod jag där och kramade min lilla gosiga nallebjörn! Han har verkligen världens tjockaste päls lilla gubben min, haha. Söt är han ändå!
jaja, nu blir det sängen för min del. Nattinatti! kramkramJW
_______
Ulla: Tog en snabbis med ulla på åkern och hon tyckte ändå det va rätt så jobbigt eftersom att jag jobbade på att flytta undan baken. Red i ungefär 30min väldigt effektivt pass!
Hurran: Galopperade runt daljsö och den här gången varvade jag mellan långsamt och snabbare galopp. Vilket hon tyckte var lite jobbigare än att bara få galoppera på hela rudan. Hon blev lite mer svettig den här gången men fortfarande inte alls ens anfådd. finastehurran!
TAGGA tävlingssäsongen 2011!
BILDER FRÅN IDAG


JAG ÄLSKAR MIN FINASTE HURRAN!Finns ingen som förstår min relation till dig gumman, du är något speciell.
Nånting gjorde att det klickade redan första gången jag satte mig upp på dig och verkligen kännde att..shiiit det här känns verkligen rätt! Känns som att vi hör ihop och trivs tillsammans och jag gillar dig verkligen. Även om jag hatar vita hästar så älskar jag dig.
Du är så lik den hästen jag precis sökte, världens finaste Apple Hurricane

1 kommentar:

  1. hur kom det sig att du bytte bort din gamla ponny mot Max Hansen's pålle?
    sjukt fin af=)
    /emma

    SvaraRadera